( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, juni 26

Kung fu Panda med jordgubbar.

Tack till några droppar alkohol på midsommarafton
blev det kanske lugnt på midsommardagen. (Inkl mig )
Sprit och medicin går inte bra ihop, jag fick ta
några droppar vilket jag gjorde men effekten blir
att dagen efter man känner att inte allt är okej.

Som jag sa en lugnt dag med jordgubbar, mycket
regn, och på kvällen titta på film, frugan  jag, dotter 1,
hennes gubbe och barnbarn 2.
Kung fu Panda 2, roligt, men mörkt tecknad film.

Är nu redan uppe eller bättre sagt nere, för vi
sova uppe.
Har börjas plocka i disken i diskmaskinen, tagit en
kopp kaffe, och sitter bakom dator, nu det är lugnt.
Idag skulle det bli bättre väder , bara hoppas det är sant.

Att vara, är att vara,.......hemma !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar