( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juni 25

Utskriven på midsommarafton.

Som beskriven igår fick jag hem för att
fyra midsommarafton.
En nu gladare blev vi att jag blev uppringde av
läkare, att jag bara behövde komma in på sjukan
för penicillin klocka 1600 och skulle då blir utskriven.
Jag fick vara hemma igen..... fan vad skönt.

Det blev, sill med potatis, och naturligtvis en, eller flera
nubbar, man kan inte äta sill på midsommarafton
utan nubbe.
Måltiden var hos dotter och måg 2 stuga, trevligt som vanligt.
Kvällens måltid var från grillen , inte dumt heller

Jag har nu 10 dagar med penicillin tabletter kvar att
ta, så det blir totalt 15 dagar delad med 5 dagar dropp penicillin
och 10 dagar med tablett penicillin, då ska väl ingen bakterie
överleven hoppas jag....
Jag mår bra men är ganska trött igen, igen för mycket
anspänning tror jag, jag lär väl aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar