( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, juni 27

Nytt fenomen.

Underbar dag var det igår, söndag efter midsommarafton.
Vacker vädret, sol, ingen regn.
Pool temperatur, som var efter all regn, nere i nästan
16 grader, har stigit igen upp till 20 grader, tack till
solvärme systemet jag byggde.
Nu på morgonen är temp. kvar 18,9 grader, rent fantastisk.

Jag ska idag lämna blodprov igen, eller bättre sagt, dom
från LAH kommer hit, att ta blodprov på mig.
Min fru hämtar penicillin som jag ska ha i 7 dagar kvar.
Då ha jag haft 15 påser dropp med penicillin och 10 dagar
med tabletter, då ska den bakterie väl vara borta hoppas jag.

All dom medicin gör att jag känner mig en junkie ( eller
pundare ), knarka på recept, nytt fenomen tror jag.....
Jag var så glad jag fick ner i medicinering, men nu är
jag upp igen, 6 betapred ( är 5 mer än för ), penicillin 3 gånger
om dagen och hostmedicin med 3 % alkohol, kul va ?
Man ska ha det kul när man är sjuk !!!

Att vara, är att vara,..... medicinerat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar