( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, juni 28

Magnetröntgen idag.

Sitt i trädgården att skriva nästa inslag på bloggen.
Igår en underbar varm dag, dopp i poolen, 21 grader.
Väntade i två omgångar på LAH.
Första gången blodprov för lunginflammations kontroll, och
andre gången var blodprov för röntgen som ska tas i morgon.
Dom glömde  att boka det på samma gång, kan hände.

Jag mår kanske dåligt nu på morgonen, inte som man vanligt
är, men som man kan vara om man är väldigt nervös.
Jag ska ha magnetröntgen idag och en timmer efter det ska
jag få besked hur mina tumör i huvud och bröst har minskad sig.
Jag vet att dom har krympt men en i huvud, den som var
som en flugskit på linsen, hoppas det var inget.

Helst skulle jag bara ta på mig mina badbyxor och skita i allt.
Hoppa i poolen och spola bort alla elake tanker .
Jag kommer att skriva beskedet så snart jag vet, eller imorgon.
Njut av vädret, idag skulle det bli upp till 30 grader varmt.
Temperatur i poolen är nu morgonen 20,7 grader, vilket kommer
att stiga under dagen,  minst upp, med 2 till 3 grader, skönt.

Att vara, är att vara,.... att du är med på sjukan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar