( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, juni 30

Studerande för massmördare.

En varm dag efter oss, poolen var enda räddningen.
Jag mår fört farende inte bra efter beskedet jag fick
igår på sjukan.
Man kan tänka att det mesta var bra nyheter, men jag
hör mer än bara positiv nyheter, sorry.

Dotter 1 med anhang är i stugan i några dagar / veckor.
Och måg 1 ska idag hjälpa mig med besiktning av
släpkärra, och kanske med möte en arbetskollega av mig.

Jag är sedan några dagar studerande för massmördare.
Värja morgon och kväll är jag på jakt efter mördarsniglar.
Ungefär 1/2 kg i hundbajs påse åt gången, det sköne är att
dom påsar redan har dödsskalle påtryck.
Lite salt i påse gör underverk, tur att jag köpte extra
tösalt i vintras.
Jag vet det är elak, men jag har ingen lust att få dom i poolen.
Förresten pool temp. var kl.0700 / 22,2 grader.

Hoppas på en bra och solig dag att vara,.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar