( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juli 1

Skandal, både för Thule och K-rauta.

Jobbigt dag igår i många sett.
Hur ska vi börja, kanske vid början och sluta vid ende.
Vi skulle besikta släpkärra igår, och vad händer, vi fick en 2:a !!!
Hjullager trasigt, båda sidor !! på en fyra år gammal kärra, jag
tycker det är ett skandal, både för Thule och K-rauta.

På väg hem, handla på Byggmax för garaget, nytt dör till
pool däck och när vi handlade, ringde mina kollegor som
jag skulle träffa på eftermiddag att dom redan var där, klocka
10:30 på förmiddag.
Stress, stress, stress, inte bra för min kropp.

Barnbarnen 2 och 3, bada i poolen som har temperatur 24,1  grader.
Naturligtvis hoppade jag också i.
Idag ska jag måla dörren till garaget, och förbereda gjutformen till
betong för ute trappa, som ska gjutas i helgen.
Den enda möjlighet att gjuta för då kommer ingen tidning eller post.

Idag skulle vädret bli som jag, lite sol lite moln, bra temperatur.
Gränsen mellan hög- och lågtryck hänger så, att vi få ser vem vinner.

Att vara, är att vara, ........som strålande väder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar