( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, juni 14

Tillbaka till orginal.

Tidigt vaken igår morse, 04:30.
Haft problem med mitt vänsterben nu
i ett antal dagar, och ringde L.A.H läkare på morgonen.
Dom konstaterade att det var ingen blodpropp
eller något allvarligt i alla fall, troligtvis en
nerv inflammation som gör att jag få ont i muskeln.

Resten var allt okej, som jag själva också redan
har konstaterat,men kul att höra av andra.
Målade om växthuset till grön, man ska vara miljötänkande
och erkänna färg tycker jag.
Grön passar bra vid ett växthus ( på engelska Greenhouse ).

Sovit heller inte för 100 % inatt, men jag vaknade
i alla fall 05:45 istället, bättre än 04:30.







 Det känns om vi ska få en fruktansvärd regnväder.
Fuktig tryckande väder känns det som...
Hoppas jag har fel, men lite regn ska vara okej.

Vi få se hur dagen utvecklar sig, allt är möjligt.
Att vara, är att vara, förbered tror jag ?

1 kommentar:

  1. Cooolt! Det blir nog en klar forbattring tror jag! Alltså vaxthuset.....

    SvaraRadera