( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, juni 13

Varför alltid skriva på samma sätt ?

Vad vi gjorde i helgen ?
Måndag morgon,vi har en helg med fint vädret
och 20 mm regn efter oss.
Barnbarn konfirmerade sig och festen var ute på och
vid sommarstugans område som tillhör dotter och mågen 2.
Och jag träffade en gamle arbetskollega, som vem jag
jobbade ihop med, när jag körde Italien, kul.

Temperatur, bad eller inte ?
Nattens temperatur var inte den aven hög
sommarvärme nivå ( 8,2 grader ).
Värme av poolen gick igår från 20,7 upp till 22,8, men
är nu nere igen till 20,6 grader, mycket kallt...tycker jag.

Hur det är med mig ?
Efter för igår som allt var bara underbar, till igår,
som var att jag fick lägga mig på eftermiddag, av trötthet.
Och nu, 
Jag har sedan en tid ont i benen, man kan säga, ett stelt känsla.
Det känns som tränings verk men det har man, väl inte mer
än 5 dagar, eller hur ?
Så jag vet inte hur jag egentligen mår, förutom bra.

Sammanfattning ?
Jag mår bra, efter en badvänlig, men kallt,
konfirmerade, stela känsla.
Att vara, är att vara, som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar