( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, juni 15

Varmare i poolen en ute.

Varit en kort natt igen, men sovit som
en hel gris stia, vaknade 05.15.
Igår har jag städat poolen efter att
barnbarnen har simmat nästan hela helgen.
Jag kunde inte neka att hoppa i själva,
pool temp var 21,8 men ute temp var bara 18,9.
Varmare i poolen en ute, det var skönt.

Hållat på i trädgården med att plantera energi-skog.
Ska bli en häck mot grannen är förhoppningen.
Var på eftermiddag med frugan till Tornby för
att handla småsaker jag behöver fixa hemma.

Min hälsa är på topp, och problem med min
vänstra ben har minskat, efter alternativ behandling.
Handuppläggning på benen har gjord underverk.
Jag går nu normalt igen, tack och lov.

Tittar ut i en trädgård värja morgon och är tacksam
för värja morgon jag få vara med i detta paradis.
När man har fått ett besked, som jag har fått i December,
är man tacksam för värja ögonblick man få vara med...

Att vara, är att vara, tacksam till livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar