( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juli 2

att vara,..... godkänt...

Subtropisk varmt var det igår i mina ögon.
Mulet,men nu och då solsken, tryckande varmt
Jag har målat dörren som vi idag ska placera i garaget.
Allt är färdigt nu, bara montera på plats,måg 1 kommer
hjälpa mig.

Först ta temp på mig själv för att kontrollera att jag inte
har feber igen, efter inflammationen.
Jag har kvar den penicillin kur i kommande 7 dagar.
Hoppas det ta dö på bakterien i lungan.

Bra nyheter igår var att försäkringsbolaget ringde, och
godkände vårt förslag att byta ut värmesystemet till
ett nytt fungerande system, nackdelen är att det är ett
helvetens jobb, att byte pannan i vårt källare, lågt i tak.
Skriftlig godkännande är på väg, sa dom....

Att vara, är att vara,..... godkänt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar