( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, juli 10

BBQ party

Igår var en "busy day", först fixa färdigt ledstången
till trappan intill trädgården,efter det kom jobba
kompis av frugan för att hjälpa med släpkärra.
frugans telefon tog semester, sluta fungera.
Och pool temperatur gick till 24,6 grader.

På efter middag kom dotter 2 med anhang, och
då menar jag hela familjen från Hofors.
Hennes sambos familjen var på besök i helgen
och så det blev BBQ party hemma hos oss.
Otroligt trevligt och med go mat och drick.

Kvällen blev lite lugnare, frugan och jag tittade
på en bra film " Water for elefants ", en riktig
lördagskväll film, inget pang-pang, bara bra.....

Nu söndags morgon sitter jag leta på dator
för en ny telefon till frugan, och försöka fixa
en shopping lista för idag, telefon - gräsklippare - m.m...

Jag mår som nästan vanligt mycket bra, mindre
trött, mer ork, njuter av livet och vädret.

Att vara,är att vara, ........på semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar