( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, juli 24

Coffee in hyperspace...

Det var mitt på dagen igår, när jag ändrade mitt
utseende på bloggen, om ni undrar...
Irish coffee, och trevlig sällskap gjorde att det blev
sent igår kväll,  och det betyder att jag inte sov länge












Och så är den period igång igen.....man lägger sig
på vilken tid som helst, 2200, 2300, 2400 eller 0100,
och man vakna i viket fall som helst , klocka 0500.....
Jag har det problem att jag inte kan hålla mig i sängen
och "pretend" att jag kan sova mer.
Jag vet  inte om det är från medicinerna, eller bara ett
konstig fenomen,...... jag kan inte förklara.

Och var jag hålla på med nu ?,nu hålla jag på med mitt
sociale livet på dator och internet, roligt och kul.
Men så snart min fru är vaken, sluter jag med det, och
börjar mitt sociale liv i verkligheten....
Jag kan inte förstår, att människor kan sitta blogga och
surfa på internet, dygnet rund....24/7..ofattbar, Men,....














....att vara, är att vara,..."even in hyper-space".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar