( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juli 23

Det är blå när det är kallt....

Jag har min nya leksaker testat igår kväll, och nu undrar du
vilken leksaker ?
Två lampor som har ungefär den funktion som diaprojektorer.
Med färgbilder, vita, gröna, röda, gula eller blåa älg, små
fyrkanter, hus och streck, som exempel kan man projektera
bilder på huset, gräsmattan eller poolen m.m.

Och att det är en leksak; är för att, det är min nya jul-pryl i år.
Julen är räddad.....

Också installerade vi en kylskåp i poolens omklädnings rum, så
nu har vi kallt dricka uppe på pool däck.
Vi Var ute igår kväll till ca 2200 på pool däck, testa om kylen fungerade,
och ölen, vin, läsk och cider blev kallt.

Jag har må bra dom siste dagarna, okej förväntade tanker
angående MT röntgen, vilket jag inte har fått svar på än....
Jag hoppas jag kan sluta snart med Lyrica,så jag få köra bil igen.
Och när jag få köra bil kan jag kanske framöver börja jobba igen.
Inte hemma, men på mitt arbete i Södertälje, jag saknar det mycket.

Att vara, är att vara, utan blå älg....

( Jag tycker det är förskräcklig vad som hände i Oslo....,
min sympati har ni.... )

1 kommentar:

  1. Dottra nummero 323 juli 2011 kl. 11:58

    Skönt att ja inte e ensam me jultankar =).

    SvaraRadera