( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juli 29

Livräddare till 88.731.

Det var svart av simmande i vårt pool igår morse.
2.957.723 flygmyror tog samtidigt simlektioner,och man
vet hur sånt slutar, 92 % av dom drunknade, 5 % fixade att
filtret till poolen blev igenstängt och dom andra 3 % blev
räddade av min hov.













 Jag har igår lagt linonium matta i pool rummet, det är det
rummet i garaget som är ombyggd för ute möbler, och att
kläd om sig, etc..
Jag har också lagt ( med hjälp av måg 2 ) samma sorts matta
i hans sommarstuga, blev väldigt snygg.

Jag måde hjälpligt bra igår om man ha i beräckning sitiationen
vi finns i just nu, först tar det över en vecka innan man få
besked om röntgen, och då får man besked via posten att dom
har hittad en ny metastas,

Nu sitter jag med en kop kaffe och tänker över mina synder,....
..ett....två....tre.... och alla synder är borta.

Att vara,är att vara, livräddare till 88.731 flygmyror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar