( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, juli 28

Sinnestillstånd nol.

Prognos; för en sjukdom avser dess sannolika fortsatta förlopp.
Känslorär ett sinnestillstånd som glädje, sorg, rädsla och vrede.
Tanken; är de medvetna processer som ständigt pågår i människans
psyke.

Hur ska man då förklara dom här sakerna, till någon annan, om man
själv inte kan förstå dom eller ha kontroll över dom....?

Jag är ledsen att vädret inte är, som det skulle vara, äntligen
många, skulle det vara subtropisk, dom skulle heller har det som
följande;






 
Det enda man behöver den varme för, är att för värme upp poolen.
Det är inte min ide av sommar vädret, och temperatur skulle gärna
vara lite lägre, det räcker med 24 a 25 grader och molnigt....

Troligtvis lite för länge lägit i poolen för-igår, vattnet var bara
19,8 graden, lite för kallt ska vara minst 20 grader.
Jag tror jag har fått kyla på bröstet igen, när jag tag temparatur
på mig själv, har tempen tack och lov, hållat rund 36,5 grader.
Hoppas inte att dom jävla bakterien kommer tillbaka, det
räcker med två lunginflammationer per år....

Att vara, är att vara,......i ett sinnestillstånd !!??

1 kommentar:

  1. Du ser! Med mer värme skulle du få mindre lunginflammation! Så det så!

    SvaraRadera