( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, augusti 24

100.000 x 10 på triss ??

En kopp kaffe och en dator fram för mig, tittande på klockan
som visa att det är 03.00, mörkt ute och tempen är 14,9 grader.
Varför i hela världen är man vaken för, en vanligt människa
vrider om sig själv i sängen och sova vidare.
Nej inte jag, jag kan inte sova, tack till dom förbannade tabletter.

Det blir väl igen som vanligt, när alla människor ska till jobbet
och gör var dom är bäst på, ja då, då börjar mina ögon protestera
och stänga sig, dags för två timmer vila...( jag tycker synt om mig ).

Jag har sågat min båt i 13 delar för att köra till tippen, sjövärdigt
kunde man inte kalla den frigolitlåda, det ska bli skönt att
bli av med den, men om du undrar,.... båtmotor spara jag.
Man ska spara något, t.ex för en bra att ha grej.....


Som du ser ovan, har jag lekt lite med en bildredigerings program.
Jag fick lotten med en försändelse och vad skulle vara chansen
att man skulle vinna 100.000 x 10 på triss ??   noll komma noll !!
Men det är en roligt tanke,,,,,,,

Att vara, är att vara,......?   Vaken kanske ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar