( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, augusti 16

1/2 är bättre än inget....

Har sovit som en bäver, vaknade klocka 0300 för att
ta en besök till toaletten, och sov om igen.
Vaknade igen 0445 och gick ut sängen för att konstatera
att tidningen inte har kommit än.

Igår var en dag att jag tog det lugnt, har inte mycket gjord
för utom att testad min nya sly-gräs trimmar.
Ja, halva skogen är nu borta och ser städat ut.












Idag ska kommun gubbarna komma för att fälla träd.
Sommar stuga gästerna har klagat hos kommunen och nu
ska dom komma att fälla träd på område.
Vi har oxå kommit med några förslag om vilken träd vi
skulle vilja ha fälld, hoppas dom tar dom.

Vad jag ska göra idag vet jag inte än men det blir nåt i.a.f.
Jag har testad internet banken för första gången igår, och
nu bara vänta om jag gjorde allt rätt.
Hoppas dom inte tömmer mitt konto......

Att vara, är att vara,...... fälld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar