( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, augusti 17

Grytthyttans A2, räddat från tippen.....

Dagens fundering är; att jag undrar, om jag sov bättre om jag
jobbar igen, 4,5 till 5 timmar per natt i dagens läge, och i
vanlig fall ( när jag jobbar ) minst 6 timmer per natt.

Efter lite forskning på internet kom jag på vad för stolar jag
räddade; Grytthyttans fåtölj A2, kostnad om man ska köpa dom
idag 2895,-/ stol, och samma typ stol men i lite anne lunde
utförande, kostade mellan 1985 och 1990 cirka 1785,-/ stol.
Jag räddade och renoverade två av dom utemöbler, dom skulle
kastas på tippen, men minst 3570,- rikare blev jag, .......tack !!!













( Före och efter )
Kanske fin julklapp till honom som kastade dom....?

Idag har jag ett samtal med läkare som ska bistå mig vid
behandling, berätta allt jag redan vet angående strålningen.
Var jag är intresserad i är att veta var metastasen sitter, hur
stor den är och vad risken och följden kan vara....

Att vara, är att vara,....räddat från undergång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar