( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 5

2,8 % alc. öl,

Rostbiff, lövbiff, tzaziki, sallad, potatis från ugnen och
en imponerande 2,8 % alc. öl,det var middagen...
En otrolig trevlig kvällsmiddag med dotter 3, hennes
sambo inkl katterna, måg 1 och barnbarn 1.
Tack för maten......

Fixade trädgårdsstolen, slipade och målade dom.
Nu är dom färdiga att använda, varit på loppis och köpte
en fönsterlampa till garaget, passade bra där.
En eftermiddag vid poolen i bra sällskap och fint
väder, vad kan man önska mer.

Vad dagen idag ska ge, är en fråga, men det bli
väder i alla fall, bra eller dåligt, jag vet inte.
Nu är det dags för kaffe och tidningen, jag vet
det är tidigt, men vad gör man om man inte kan sova ?

PS, jag vet inte när jag ska på den nya behandlingen och
strålning för dom nya metastase, tycker kallelse tar lång tid...


Att vara, är att vara, som det kommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar