( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, augusti 6

Mening i livet ?

Förste regn på över en vecka,det känns annorlunda när man
kommer ute nu på morgonen...
Frisk och en bättre luft, jag tror människan behöver det.
Jag behöver det i alla fall, jag har tagit bort sandlåda, målad
fågelhuset, och ätit på Max igår, livet är underbar.

Känner ni till understående ??

Kirsten -                  Grattis, Till vilken adress ska din iPod levereras?
Catriona, -              Grattis, Spännande höstäventyr i Skottland.
Vinst chancen -      Grattis, maxmolenberg@yahoo.se.
EAmail -                 Grattis, du har vunnit mellan 500-350.000 kr.
QuickLoan -           Har du idag dyra lån och krediter .
Gotland -                Spontanresa med destination gotland .
HelseLinien -          Gratis i fyra veckor.


Detta är några av dom spam e-mail man få.... jag skulle
vara multi miljadair om allt var sant.... jag skulle har fått
miljontals grejer hemma skickade som jag har vunnit.
Resor till alla utsida av denna klot och skulden hos alla
lånehajer som bara finns, fantastisk med e-mail.....
   
Bättre fundera om andra saker, som är mer viktig i livet.
Frågor som vad är meningen med livet eller,.... Kan man heta
Bo om man är hemlös? - Är det rakvatten i vattenpass? -
Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det för gasolycka?
Om ett par älskar ute i naturen, är de uteliggare då? - Kan man kalla
fäder som är hemma med barnen, lagar mat & städar för hushållspapper?

Att vara, är att vara, oberoende ( svårt med alla medicin )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar