( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, augusti 4

" Lite reklam för SJ "

Blir det nu mörkare på morgonen eller tar det långare
tid innan det blir ljusare ? i.a.f var det mörkt när
jag vaknade i morse och bara 10 grader celcius.
Tur att poolen inte tappar temperaturen så snabbt.

Idag skulle det blir upp till 26 grader "tror jag " och
temperaturen i poolen är n 21,4 grader, skönt.....
Jag vet säkert att det blir nogra dopp idag med.

Hörde igår på nyheter att en konduktör på tåget hade
körd av en flicka utan biljett, så jag kunde inte låta bli
att göra en lite reklam för SJ om detta...


















"Gör om det där i en bil om du kan" nya reklam av SJ.

Tillbaka till ordning från dagen, Inte mycket som jag
har planerad för dagen.
Jag ska gräva ner en vattenslang som går upp till poolen.
och det är väl allt, men man vet aldrig vad kommer att hände.

Att vara, är att vara, förbered !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar