( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, augusti 9

"Gilla" knappen,

Då var det morgon igen, och då kommer det momentet att hjärnen få
dom konstige tanken ställninger och ideer,....

Så fanns der , en "gilla" knappen, och en "kommentera" knappen, men
varför finns der inte "ogilla" knappen på facebook.
och varför bara på facebook, varför finns inte lika sorts kanpperna
på hemsidor t.ex  Swedbank, Migrationsverket, Posten och SJ....
Då kunde flera företag eller myndigheten konstatera vad dom gör fel
eller gör bra, beroende på vad dom gör.....

Jag fick igår morse brevet jag väntade på, jag får ett samtal med läkare
på 17 augusti, och fick jag igår ett telefon samtal från lungmediska
med medelande att jag ska innefinna mig den 29 augusti på sjukan
för inlagning i samband med bestrålniinger.
Det har tagit två veckor, men entligen besked om behandling....

I detta fall skulle jag tryckt på "ogilla" knappen redan för två veckor
sen, då skulle dom har vetat att jag inte tycker om att vänta
två veckor på beskedet.
Jag skulle också tryckt på "gilla" knappen för jag tycker dom gör ett
underbar och bra jobb på lungmediska...

Kommentera skulle göra absolut, vad jag skulle skriva vet jag inte,
men dom skulle veta vad jag tycker


Att vara, är att vara,....vad man gillar / ogillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar