( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, augusti 8

Visserligen bra.

ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ

Dags för dom 8 tabletter på morgonen och den jävlige påse
med pulver,inte något jag längtar efter värja morgonen.
Ta temperatur och hoppas att dagen blir bra....
Jag tar temperatur för att förvissa mig att inte en
lunginflammation är på väg, eller dyl....

Jag har kvar inte hörd från lungmediska angående
mt röntgen, vet inte när eller hur behandlingen ska bli.
Posten ska vara här rund 10.00, så nu bara vänta...........
Jag mår visserligen bra men har kvar inte mycket ork
på eftermiddag, jobbigt men sant.

ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ

Idag är för många igen en dag att börja arbeta, för min fru
är det så.. Jag skulle i vanligt fall ha kvar en vecka semester,
men angående jag är sjukskriven är det lite, inte som det ska va.

Vädret är inte riktig semesterväder mer, 11,0 grader nu på
morgonen och hoppas den kommer över 20 grader idag.
Igår fick vi 20 mm regn men känsla gav att det var tropisk varmt
Inte mycket att klaga över, särskild inte om man tänker
efter att hela sommar har varit varmt....över 22 grader värja dag.

ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ   ஜ۩--۞--۩ஜ

Att vara, är att vara, ...nöjt med livet som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar