( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, augusti 7

Pytt i panna.

Kollade på internet för resa till Nya Zeeland, hoppas att
frugan och jag kan ta en ny resa dit nästa år...
Priserna är nu billigare än före året, mycket billigare tack
till jordbävningar tror jag, vilket är inget problem på norra ö.
Vi få väl ser vad händer, om det blir av eller inte.....

Frugan och jag var igår vid frugans bror vilkets fru fyllde år.
Varit med dom till sjön och fiskade, dricka kaffe, och äta tårta.
Vid fiske blev det inget förutom 2 lite napp.....

Hemma igen, ont i benen, som försätta tills i morse.
Äta pytt i panna, som var okej men inte jätte god.
Trevlig kväll fram för tv med filmen "THOR" , bra film.

Som tidigare skrivit, har jag kvar ont i benen, och jag skulle
hjälpa måg 1 med tak rännan som ska bytes på sommarstuga.
Vi få väl ser om det blir han eller jag som klättrar upp
på stege och saga los plankan......

Att vara, är att vara,.......    §-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar