( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, september 11

Värre än datavirus.

2 dagar med sol, vind och vatten.... riktig sommar väder...
Grannen hålla på med uppfarten till garaget ( igen ), undrar om han
inte bättre kan kasta pengarna i sjön, Igen ny grus, gräva ner
rör etc..etc.., jag skulle ha tänkt lite mer innan jag började med
byggande av ett garaget om jag var honom.

Katterna är värre än datavirus, dom hoppar över tangentbordet
och hittar kombinationer som jag inte vist fanns...
Och hur man kommer tillbaka är bara starta om dator igen, skulle
önska att katterna kunde dom kommando med....

Vi var igår kväll på måg 2 sin 30-års kallas, han fick en barglob från
vår dotter och innehåll med vattenpipa av oss ( frugan jag och sonen ).
Vinflaskor, mask och öl + ost provning på "de klomp" (det är en holländsk
bar här i linköping ) av resten av familj, inte dåligt för en lite födelsedagsfest....
Tror han uppskatta alla presenter, oavsett hur det var paketerad....















Idag är det 10 år sen 2 flygplan flog i WTC in NY, 1 i pentagon WDC en
en störtade på en åker utan för Shanksville, en lite tyst minut till er......
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
Att vara, är att vara,....med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar