( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 10

Star trek på TV

Igår hade jag en kompis på besök, dottern1 hennes hund, var
här för att göra mig sällskap, båda liggande på och bredvid soffan
och inte göra så väldig mycket.
Dotter 3 hennes svärföräldrar var en lite stund på besök, dom var
på väg till landet ( läs; stuga ), och lämnade en påse med päron.
I retur fick dom av mig några druva med hem.

Varit handla med frugan på ekholmen centrum och flamman, och
därefter hem och njuta av fredags kvällen.
Star trek på TV, en film jag inte har sett tidigare, och det
på en fredagkväll, rent lyx....











 Jag har sovit kanske länga idag med, vaknade klocka 0530.
Två dagar i rad, det måste vara att jag har slutat med att
ta Lyrica som medicin, en av den biverkningen var sömnproblem.
Min mage är inte än okej, börja tror att det kan vara en
biverkning av den nya tabletten Fenantoin, som ska fixa
att jag inte få skakiga upplevelse.....

Att vara, är att vara,...bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar