( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, september 12

Regn igen..

Igår var det dags för att tvätta bilen, först hjälpa frugan med
hennes bil och då var min bil på tur,och du kan gissa...
det började regna, och inte så lite heller.
På besök hos en kompis "målaren" och hem igen för frugan
ville tvätta fönsterna, och gissa.... regn igen....

Jag har nu sedan en vecka slutat med lyrica och det går jätte
bra tycker jag,men samtidigt fick jag dom tabletterna för att
motverka skakningar.
Dom tabletterna gör att jag mår inte så bra, och att jag har
börja få ont i huvud och ryggen i höjd med njuren , börja
ha få magsyra etc..etc..

LAH kommer idag och ta blodprov, tester om dom medicin
fungerar på mig, eller om dom samma som före gången
förstör mer än gör njuta.... jag gissa sista..
Efter cellgift behandlingen har jag inte varit så sjuk som jag
är nu, efter att ha dom medicin, och det vill bara inte sluta..
Hoppas att dom hålla med och jag inte behöver ta dom
förbannade tabletter mer.

Att vara, är att .̸̸̸̸̸̨̨.̸̸̸̸̸̨̨ara,....utan ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar