( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 17

Tillbaka till början.....

Fredagen var en underbar dag, blev skjutsat av min dotter1 till
mörtslösa rondellen var jag blev hämtad av en kollega med lastbil.
Med andra ord, på väg...... till Södertälje ( mitt jobb ).
Uppe i Södertälje blev jag bjuden på lunch, tillsammans med min
chef och store VD har jag ätit otrolig gott, mycket småprat, min
farsan skulle varit avundsjuk på min fredag i Södertälje.

Träffade många gammal arbetskollegor samt nytt kontor
personal, Ann-Sofie är nytt men gud vad en härligt tant.
Diskuterade hur det kommer att bli, när jag kan komma tillbaka, och
hur framtidsplaner kommer att ser ut, båda för mig och företaget
När jag kan, kommer jag att följa med på en eller flera resa
ner mot kontinenten, jag kan nästan inte vänta...

Jag fick nya T-shirt, munkjacka, pikétröja och ny keps.
Så snart jag kan börja jobba igen få jag nya byxor jackor etc..etc..
All med all har jag kunna konstatera något jag redan hade förstått
att jag troligtvis har en av Sveriges bästa och generösa arbetsgivare.

Dagen gick bra om jag ser på nervositeten angående medicin och ork.
Jag var på eftermiddag lite trött men efter en timmer somn
blev allt igen som vanligt.....
Tack till kollegor, chef, Vd och dotter min för en underbar dag....

Att vara, är att vara, .....Tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar