( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 3

Allt är som "vanligt" igen.

Nu fanns där informationen om den "skakiga upplevelse", och
som jag redan har sagt, beror det på vätska rund metastasen
som bildas efter strålning, allt blir som "vanligt" igen....
Rallystolen behövs jag inte använda mer, tror dom är trötta
från att hoppa på sida när jag kommer....

Tack till rallystolen har jag upptäckt att rökrutor på anstaltens
område är diskriminerande för rullstolsanvändare som rökar.
Finns inte en möjlighet att komma i, med rullstol, om man vill röka.









Det är tråkigt att ligga på anstalten på helgen, och därför har jag sätt
lite pengarna på fotboll, vi få se vad det blev....
Ungern-Sverige 2-1 eller 2 -3, och
Holland-San Marino 4-0 eller 3-1

Jaha Jag vann pengarna på Ungern i alla fall, 2-1 blev resultatet,
26 xpengarna, och för Holland blev det  11-0, du förstår, inget från den
matchen jag vann pengar på....Inkomsten blev för mig 1100 spänn vinst.
Nu bara hoppas det går lika bra på V75 idag !

Att vara, är att vara,....med lite tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar