( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, september 2

Rullstol bunden......

Jaha hur ska man förklara följande; man har en skakig
upplevelse ( den som jag beskriv igår ), då får man tabletter
mot det "skakiga", men en av biverkningen av dom tabletter är
att man är oförmåga att samordna muskelrörelser "skakningar".

Det låter det samma som betapred som motverkar svullnaden efter
strålning, men har som biverkning att man svullnar upp i ansiktet....
Eller radioaktiv strålning som är farligt för människa som vi alla
vet, men hur bota man, eller bromsa man cancer ? då stråla man..

Så med andra ord " med ont ska man ont fördrivas "..

Rullstol bunden för att dom tycker att jag inte ska springa rund
i korridoren, men köra rund med rullstol går bra tycker dom....
Jag vet inte om dom är trött på livet men okej....
Jag har inte orsakad en olycka än....

















Mindre roligt nyheter är att jag ska ligga över helgen på
sjukan för observation, tråkigt, men tur det är skitväder ute.
Dom har tagit skiktröntgen för att kolla om där finns flera
orsaken för min skakiga upplevelse eller om det var bara
biverkning från strålningen.... vilket jag tror.

Att vara, är att vara,....rallyförare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar