( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, september 5

Äntligen dags att åka hem, först förbi apoteket för
att hämta medicin men då raka vägen hem.
Tur att min dotter nr 3 är ledigt från jobbet, och erbjuder
att hämta mig från anstalten.

Insmugglade whiskey blev det på lördag kväll, och söndag
kväll, fan vad gott något är om det är förbjudet....

Frugan var på eftermiddag på besök, och senare var
dotter 2 måg 2 och barnbarn 3 här på intressations runda.
Siste kvällen innan jag kommer att blir frisläppt, det betyder
att jag har tagit förhoppningsvis siste maträtt och fika på
avdelning 14 rum 10 på anstalten.












( Kanske finns mobilen mellan dom här ? )

Barnbarn 1 har ringt från hennes mors telefon, hennes egen
telefon har blivit stulen, av en som tror på att allemansrätt
gäller privat saker med... dum jävle, jag hoppas för din skull
att jag aldrig kommer veta vem du är...

Jag vet, att jag har skrivit lite men vad ska man skriva
om man ligger halva dagen på sängen....

Att vara, är att vara,....mobi-lös.
( vet inte om det är svenskt, men det låter bra ! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar