( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, september 6

Gräsklipparens fortdrivning

Hemma igen efter en vecka anstalt, allt gick bra
när dotter 3 hämtade och skjutsade hem mig.
Inte att jag trodde något annat.

Om man trodde allt gick bra hemma har du det fel.
Jag skulle efter en vecka anstalten få ordning på
gräset igen "glöm det", gräsklipparens fortdrivning
( eller hur man kalla det ) eller den lille rem gick sönder.
Så tillbaka med maskinen till återförsäljare.

Lugn kväll hemma med onödigt tittande på CSI Miami,
David Caruso som är Horatio Caine ( frugans favorit )
och den vackra  Eva La Rue som är Natalia Boa Vista
båda spelar i CSI Miami, onödiga serier men kul att ser.













Som vanligt igen rund klocka 2200 i sängen.
Ende skillnad med anstalten är att där lägger jag mig klocka
2400 och vaknar 0600, och hemma lägger jag mig 2200
och vaknar 0400, både 6 timmer sömn men,.......

Att vara, är att vara,....hemma.

2 kommentarer:

  1. Du kan få låna vår gräsklippare? Eller nej förresten, då tar du bara sönder den:-P

    SvaraRadera