( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, september 16

KIWI !!

Man vet aldrig vad kommer att hände, ta exempel igår.....
Det började om det skulle vara en riktig fin sommaraktig dag, och
javisst, glömma kunde man det, för regndroppar stor som snöbollar
kom det ner från himmelen...

Jag var igår hundvakt igen, eller hunden var max vakt ???
Jag gick på eftermiddag med buss till sjukhuset södra, så att
min fru inte skulle behövas åka hem för att hämta mig.
Vi skulle åka till gammalgubbe på barnhemsgatan allt det för att
vi ska fixa min armband ( som behövs korta in ), och för att
köpa en ny guldkedja till min gyllne NZ hängare.











Har försökt rita en nytt design för en tattoo som jag vill ha, så snart
jag blir frisk förklarat, eller jag har resistent nog för att klara ingreppet
för en tattoo, vilken inträffar först gäller...
En glad Kiwi fågel som undrar, eller KIWI STYLE !!!


Nu bara vänta till min arbetskollega ska komma in till linköping
så jag kan åka med till Södertälje...

Att vara, är att vara, .....på väg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar