( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, september 9

Mohahaha

Dagarna flyger förbi, måg 2 fyllde år igår, men han få vänta till
helgen, då ska han få sin present, mohahaha, han skulle bara veta.
Han blev 30 år, en riktig gubb ålder, och det kommer han att känna.

Igår morse var det mycket bättre med kroppen efter dagen innan.
Okej, den meningen lät lite konstig, men det stämmer med vad jag vet.
För igår var rent helvete med mage, det kändes som en värste
förkylning och magsjuka samtidigt.
Hoppas det håller nu i sig och jag inte få flera biverkningen denna gången.
Det få räcker med magproblem och torre mun.....

Sov inatt som ett block, om man inte räknar att katten väckte mig
flera gånger, och jag fick flytta mig till soffan för att sova vidare.
Skönt att sova en vanligt lång nattsömn, då menar jag 8 timmer.

Ska nu ta en kopp kaffe och läsa tidningen, vara lite sällskapligt
mott min fru och njuta av dagen som känns bättre än igår....

Att vara, är att vara,....med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar