( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, september 13

Överdoserat igen ??

För att inte ha det så tråkigt på dagarna, skriver man ibland konstiga
saker på facebook som t.ex följande; Om man blandar grön med
blå, lägger i lite spenat, mixar med stroh-rom och tror det finns
troll, då är det bevisen att måndagar följas av tisdagar innan onsdagar
berätta att torsdagar är dagen före siste dagen i en arbetsvecka,med
andra ord " snart är det helg igen "...... ;)

Första kommentar jag fick på detta kommer från dotter 1, och
inte total överväntad, om jag har överdoserat igen ??
Jag kan berätta att holländarna i alla tiden har använd kryddor, växter
och medicin i nöjessyfte, så varför kallar du detta överdosering.
Jag kallar det nödvändigt ont, och njutande av kunskap.....












 
 Mer konstiga saker, varför om man tar blodprov, säger läkare
när resultat har kommit att det är "negativ" om det är "positiv" när dom
inte hittar något fel, samma om det är tvärtom ?
Läkare sa att blodprovet var negativ, med andra ord; alla värda var okej !
För min del låter det väldig positiv, kan dom inte prata klar språk ?

Okej, så allt är okej med alla värde i blodet etc..etc... , att jag har
problem med ont i ryggen är troligtvis en avkickning biverkning att jag
har slutat med lyrica, så det ska försvinna inom kort.
Jag har startat med minskning av oxycontin och inom 2 till 3 veckor
ska jag bli av med oxycontin, och efter det vem vet med resten hoppas jag.

Att vara, är att vara,....rätt doserat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar