( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, oktober 22

Det vet vi inte än !!!

Lite historia angående min sjukdom...
( Allt är inte exakt på datum men det är cirka datum !! )
November '11, hade ont i ryggen, vilken jag sökte vård för.
Resultatet var beskedet att jag har cancer.
December '11, E.P. anfall på julafton. på röntgen bilder hittade
man två metastasen i huvud på mig
Januari '12, Fick beskedet att jag har 5 år kvar, och startade med
cellgiftbehandlingen
Februari '12, Startade strålning på huvud och bröstet
Mars och April '12, Full behandling 30 dagar i rad
Maj, och Juni  '12, Siste behandling slutet juni
Juli '12, Dom upptäcka en nytt metastas i huvud, och jag fick efter
det en lunginflammation.
Augusti '12, Andra inflammation, inlagt på LAH, dom trodde att jag
inte skulle överleva inflammationen, över 42 grader feber
September '12, Nya strålningar mot tredje metastasen.
Oktober'12, Minskning av medicin, cancer har minskad med 90
till 95 procent
November '12, Det vet vi inte än !!!
All med all, från att få beskedet att inte kunna leva i 5 år till, och
att LAH och läkare trodde att jag inte skulle överleva sommaren
är det nu så att min cancer minskad med 90 till 95 %....

Igår... det är bra att man påminna kommunen om att stugorna
har vatten på sommaren, så om dom kunde stänga av vattnet.
Då slippa vi betala nya slangar nästa år.
Nu bara vänta på att dom fixa vägen med.

Igår kunde vi för den förste gången testa den nya blossa glögg
Den är med kaffesmak och är jätte gott, tycker vi.
Det negative är att en kompis av oss fick åka i till sjukan igår.
Han få stanna över natten på observation och hoppas han
få åka hem idag, vi få väl ser....jag hålla tummarna.

Skala för hur jag måde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                            X
Att vara, är att vara, ...en nia plus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar