( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, oktober 23

Fyller 15 år.

Idag är den dagen min gudbarn (barnbarn1) fyller 15 år.
Hon har blivit en riktig tjej eller ska jag säga en kvinna.
Jag kom ihåg som igår att hon födes, musiken på
radio var av Tom Jones "she's a lady", och yapp han
hade rätt, she is a lady, grattis lile gumman.


Dom siste dagarna har jag sovit inte så bra, jag sov
bra men vakna igen så tidigt, klocka 0430 är för tidigt.
Okej det är tyst och lugnt på morgonen men jag sov
hellre lite längre och mår bra resten av dagen.
Nu sova jag på eftermiddag för att jag inte orkar med
på annat sett.

Som vanligt har jag inget vunnit på V75, och inte heller
på lotto, okej jag hade alla hästar rätt i alla lopp, men
endast som reserv hästar, och det gäller inte, dduuhh.
Tror det är bättre att bara spela när man få rätt känsla.
Lotto måste komma någon gång skulle man tro, jag
har nu spelad i snart 28 år, så det bli tid skulle man tro.

Skala för hur jag måde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                           X
Att vara, är att vara, ...a lady ??.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar