( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, oktober 21

Till holland ?

Igår 2011-10-20 var det;
65 dagar kvar till JUL ( 2011 ), 
72 dagar kvar till NYÅR ( 2011 / 2012 ),
246 dagar kvar till MIDSOMMAR ( 2012 ),
bara lite onödigt information, men kul att veta om man
behöver planera någonting.....

Jag var igår i bättre form än jag trodde, det var än slö
start på morgonen, men kom i bättre form på eftermiddag.
Först blodprov för att ser om jag har tillräckligt med fenantoin
i kroppen ( vilket är nödvändigt för att inte få krampanfall
säger dom ), och efter det till stan med frugan...

Senare på dagen ringde läkare från LAH med beskedet
att fenantoin i blodet var för lite, det betyder att jag ska ta en
tablett mer på morgonen, allt för att minska risken
att jag skulle få en kramp till.
Tack och lov har läkare givit tillstånd att jag få åka med
en sväng med en arbetskompis till Holland,........jippie.











Jag har hittad min nya "dröm"bil tror jag, KIA GT.
Ja ni läsa rätt, en KIA....bilen är gjord av kolfiber, koppar och
aluminium, en V6 motor på 3,3 liter, 390 hk, pris ingen aning.
Okej än så länge är det bara en konceptbil, men ändå.


Skala för hur jag måde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                      X
Att vara, är att vara, ...drömmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar