( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, oktober 24

Googlande

Jag få tackar mitt barnbarn och hennes mor, far och syster
för en underbar go brunch vi blev bjuden på söndag morgon.
Ni ses oss igen, nästa vecka, söndag morgon.....mohahaha
och en gång till, grattis på födelsedagen gumman.

Och så var det måndag igen, helgen slut.
Tittande på internet, googlande på ordet cancer och blogg.
Svårt att fattar att människor kan vara så dumma,
Om man har en obotligt sjukdom som cancer, förväntas
man att man ska tar hand om alla i sin omgivning, om
det inte räcker med att tar hand om sig själv.
Nu är, tack och lov, inte min familj på det sättet, men om
man googlar på blogg och cancer kommer man till många
bloggar, som berätta att dom sjuka, också ska tar hand om
dom icke sjuka i familjen....Jag menar då, ( att om det inte
räcker att vara sjuk ), att man ska stödja dom i familjen
som inte orkar att ser det realistiska i ,att du är sjuk...
Jag tackar min familj att vara så realistisk, och fullt med
stöd, att jag orkar går genom, den behandling och period
med min cancer,.....Love you all och tack, utan er
klarar jag denna tid inte....

Skala för hur jag måde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                            X
Att vara, är att vara, .....på brunch .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar