( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, oktober 20

Gamla pass nr

"vaknadetidigtimorse,jagharintesovitsåjättabrainatt".
Okej alla skoj på sida, jag har inte sovit så jätte bra igår
natt, och vaknade igår morse kanske tidigt, vilket orsakade
att jag var ganska trött på eftermiddag.

Jag fick min pass tillbaka från migrationsverket för det
skulle ta 18 månader att utreda om jag bo i Sverige eller inte..
Nu få vi ser om dom vill ha mig som svensk medborgare ?
Dom kommer meddela när jag ska skicka mitt pass igen.
Och det roliga är att min pass har gått ut den " 2011-10-03".
Samtidigt behöver jag ansöka ett nytt pass på holländska
ambassaden ( hur smart är dom ), min ansöka innehåller
mitt gamla pass nr, och in den tid dom ska utreda min ansöka
har jag fått en nytt pass med nytt nr ..... Hallå fattar ni ?

Jag har sovit inatt inte bra heller, vaknade tidigt och
har lagt mig på soffan en stund senare igen, och sov en lite
stund till.
Nu på morgonen kommer LAH förbi för att ta blodprov igen.
och senare ska frugan och jag in till stan för att ta passfoto
bilder till min nya pass.... och lite shoppa tror jag..

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                            X
Att vara, är att vara, ...medborgare ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar