( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, oktober 19

Privat import

"The Queen of fucking Everything", blir till ........
Jag citerar som hon skrivit igår på offentligt medium ; is king for a
day, fool for a lifetime , jag tror inte att en kvinna kan vara "King"
så det måste bli,.. "The Fool of fucking Everything", sorry gumman.

Igår var frugan och jag på äventyr på city, först banken, efter det till
clas i sjön för en ny skrivare, vår gamla slutade för-igår fungera.
Då gick vi till bolaget för att delbetala min privat import, nej jag
säger inte vad jag beställde, hämta ut nötknäppare biljetter, och
hem igen.






På eftermiddag kom montör till varme system, dom byte ut
expansion tjäll, balja i tjäll var trasigt, och nu fungerar allt.
Element är varmt igen, och man slippar elda för nöd att det
få varmt i huset...nu elda vi bara för nöjesskull......och det gör vi.

Skala för hur jag måde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                     X

Att vara, är att vara, ...notknäppar..

1 kommentar: