( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, oktober 6

NIX-nr; 020-27 70 00

Och då var det andra dagen i rad med huvudvärk.
Jag vet inte om det är för att det är för varmt i vårt sovrum
eller om det är för att jag har slutat med vissa medicin.
Vi  få väl vänta och ser, inte mycket mer man kan göra.
Jag hoppas att det försvinner för jag har ingen lust att
börja med medicin igen.....

Vi har fått in nya fastighetstaxerings papper och äntligen nya
regler är allt under 1.90 meter höjd inte boyta, det betyder att
nästan hela övervåning försvinner som boyta, troligtvis, och
det är för att vi har sned tak, minimun höjd är 1.90 m och
det ska vara minst 60 cm bred för att kunna beräkna m2, kul.
Så jag har att göra idag, beräkna övervåning i boyta !!

Jag blev eller vi blev ringda av försäljare stup i kvart siste
veckor, nu har jag anmäld oss äntligen till NIX, hoppas det
kommer att hjälpa, synt att man inte kan anmälde mobil-
telefonen med..... byråkrati gör att det inte är möjligt.
Om du är intresserad i NIX är telefon-nr; 020-27 70 00

Godmorgon,....att vara, är att vara,.....NIX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar