( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, november 12

Bild/video bevis

Det är inte säkert att jultomte kan komma i år.
Jag har hittat bild/video bevis att renarna inte mår så bra, eller
med andra ord;....... inte mår över huvudtaget !!

Titta färdigt, innan du kommentera.


  http://www.youtube.com/watch?v=vc5dKqoFtKk


 Men dar emot, tittade jag bakom huset igår morgon och vad
står där, inte 1 men 2 älger, både "hälge" och "gullan".
Äntligen fick jag dom på bild, okej bilden är inte skarp, men
vad vill man, tidigt på morgonen och lite dimmigt ute ( okej, jag med ).

Lite dimmigt, men 2 älger på bild.










Städet huset, först med snabbeldrake, efter det, kastat vatten rund
på golvet och torkad upp det igen, nu luktar ( doftar ) det citron.......
Kollade klocka, man ska se det unika tidpunkten
11-11-11 datum / 11:11;11h, och om man missade den tid, då
kan du vänta ett år till, för då blir det ( också unik tidpunkt )
12-12-12 datum / 12:12:12h.

Ätit egen pizza på kvällen och en kall öl , tittad på planet 51 som
vi har lånat fån barnbarn 3, med andra ord, jag måde
bra igår,hur måde ni....?.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                              X
Ute temp - 1,7 grader kallt.
PS, hälsningar till andra sidan bottenviken.
Att vara, är att vara, .....lite dimmigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar