( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, november 8

Dockkläder fotograf

Nu börja mina tankar sprida sig igen, nervositet, och troligtvis
bara för att jag ska till röntgen.
Hur har det blivit med tumören i bröstet, jag vet att jag
inte få svar direkt, men tanken går som en kvarn rund i
mitt huvud, jag behöver väl inte säga vilken tanker, antar jag.

Röntgen bilder, vilket kommer att visa hur många cancer
cellen jag har kvar att fajtas med.
Jag kommer att höra svar lite mer framöver, och i slutet
av november kommer dom att ta röntgenbilder från mitt
huvud för att titta om dom metastasen jag har
i huvud är försvunnen, all dessa röntgen kommer att
avgöra om jag ska ha flera strålningar eller cellgifter.
( eller om jag är frisk igen )
.
Jag ska också på besök hos min dotter 3's svärfar, han
ligger på samma våning som jag ska ta röntgen.
Hoppas dom sköterska har förståelse att jag inte kan
på original besökstider, och passa på nu jag är på sjukan.

Igår har jag tagit många bilder, främst från frugans skapelse
i form av dockkläder ( se bilder under ).....


Mini hunden var här igår också ,okej ingen mini hund i form av
chihuahua, men stor hund med mindre ben..
Det blev promenad genom lov fylld trädgård och kort
promenad genom omgivning, båda bra för honom och mig.
På kvällen var vi till ekholmen för att hämta tillbaka pengarna
på system bolaget, det var från en beställning jag gjorde, konstig
att systemet inte kunde fixa min beställning......men ja.

Frugans skapelse // dockkläder











Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                 X
Att vara, är att vara, ......dockkläder fotograf ?

1 kommentar:

  1. Oj vad dom är fina, hälsningar från andra sidan bottenviken, Kram

    SvaraRadera