( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, november 7

Till min svärmor...

Helgen slut till sist, nu är det måndag igen och en
ny vecka står för dörren, nu bara undra om det är
för framdörren eller bakdörren...
Tidningen har just kommit och jag sitter med en varm
kopp kaffe, skrivande på dator i min blogg / dagbok.

Jag känner mig underbar, igår sov jag på soffan i nästan
3 timmer, vilket var en skön upplevelse för min benen.
Jag hade innan jag sov kanske ont i muskelen.
Tack att jag sov, försvann ont och kvällen var räddat.

Vi var på kvällen först till "China Garden" var vi beställde och
hämtade mat, vilket vi tog med oss till min svärmor.
Hon fyllde 83 år, och vi bjöd på lite China mat för henne
och gubben, vi ätit naturligtvis också.

Rund klocka 2030 var vi hemma igen, och gjorde vad
man brukar göra på söndagskvällar, titta på TV, lat
liggande på soffan.... Oja jag ska vara hundvakt
imorgon, idag, igår ( i alla fall, nu måndag, 2011-11.07 ).

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                         X
Att vara, är att vara, ......inget mer eller mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar