( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, november 9

Högkostnadskort

Varit igår som tidigare skrivit på sjukhuset för röntgen..
Och var jag utanför besökstiden hos dotterns svärfar
som är inlagt, och om det är inte nog, kunde jag också
till apoteket för att ta ut medicin, bättre nu än på slutet
av månaden för då är mitt högkostnadskort slut !!












Jag mår efter omständigheten ganska bra, lite trött när
jag anstränga mig, men där är jag van med efter 10 månader.
Idag ska jag till målaren ( en kompis ), vi ska försöka att
bygga en barnstol till hans barnbarn, blir ett roligt projekt.


















Om man tittar på ute temperaturen kan man ser att
vinter är äntligen på G", det är nu 1,2 grader men det
känns om det är kallare,nu fattas bara frost och snöööö.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                      X
Att vara, är att vara, ......konkurent till ikea ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar