( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, november 10

Smurf - Bamse - Nalle Puh - m.m...

Nu bara hoppas att drömmar är sant, jag drömde
igår natt, att jag fick beskedet från mina röntgen.
Läkare sa att han inte vill se mig mer.
Dom kunde inget hitta på röntgen, då vaknade jag.
Jag vaknade ganska glad och lyckligt, jag vet det var
en dröm, men det gjorde min dag mycket bättre.

Varit uppe hos målaren igår för att diskutera hur vi
ska tillverka den barnstolen, ide ( min ritningen ) blev
i alla fall godkänd, frågan blir nu bara vilken stol det blir.
Ritningen jag gjorde var från, Smurf - Bamse - Nalle Puh
- Nasse - Musse Pigg och Snobben (inkl fågel).












Jag mår bra, ingen konstiga biverkningen, bara lite förkyld
tror jag, snorigt, och lite hosta, jag sova lite för kort på
nätterna tycker jag och det betyder att jag behöver sluta
med att sova på dagen om det är möjligt....
Jag sova ca 6 timmar per natt, och jag tycker det är för
kort, det skulle vara minst 8 timmer per natt....
.
Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                      X
Att vara, är att vara, ......drömmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar