( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, november 2

J J J ulKlapp..

Igår var jag trött, det var eftersläppet av helgen tror jag.
Ända vad jag har gjord är slagit in julklapper, åtta styck.
Så nu kan ni undrar, för vem jag "inte" har nån julklapp.
Kan redan meddela att, allt är inte, som det ser ut....















Okej jag har sovit en liten stund på soffan och ringd
med mitt jobb för att tacka för resan...
Hoppas jag kan börja köra i närmaste framtid igen.
Skulle vara roligt att få det i julklapp.

Angående julklapp, jag beställde en flaska.( .......) för
en kompis att ge i julklapp, jag fick ett offert, vilket jag
accepterade,nu dra dom tillbaka offerten och påstå
att dom inte kan beställa den för mig, försöka man
att göra det via legal väg, bli man sagt att man kan
beställa den själva via internet, utan moms och skatt.
Så systemet vill att man ska smuggla sprit.....

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                           X
Att vara, är att vara, .....en illusion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar