( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, november 3

Till Ambassaden...

Konstig vecka blir eller var det.....
I helgen var jag med arbetskollega / kompis till Holland
med lastbil, hängde upp julpynt på garaget och pool däck.
ja det blir blink blink detta år med, och idag blir
det Stockholm, tillsammans med dotter 3 som kör mig
till Holländska ambassaden, för en nytt pass....


Jag har fått meddelande från bolaget att jag kan hämta
min i förväg betalade pengarna tillbaka.
Jag har själv nu beställd julklappen till min kompis och
den ( julklapp ) är nu på väg till Sverige, han kommer att bli
jätte glad efter 40 år vänta....

Jag sova bättre för värja natt, tror jag, och allt går bra
med medicin etc..etc...ingen smärta ingen biverkningen.
För vara ärligt hoppas jag att jag kan åka med lastbilen
snart igen, först som extra chaufför och då på riktig. 

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                    X
Att vara, är att vara, .....tomte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar