( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, november 19

Julbelysning

Ja, och så var det dags igen.....jul, jul, strålande jul.
Finns bara 36 dagar kvar till julafton, nu eller aldrig.
Julbelysning in, på, och rund trädgård, huset, och garaget.
Allt står nu färdigt för utom Julgranen som ska stå
på altan, allt är testat och funktionerar,...ho...ho...ho...!
Om du tror att det ser ut som följande bild har du fel, det
är ännu värre,......( näää, okej det är inte så farligt ! )

PS, 8000 led lampor dra lika mycket ström
     som en 60 watt lampa












Varit igår hos målaren, såga, fräsa och slipa.
Startade klocka 1000 på förmiddag och jag åkte
hem ( frugan hämtade mig ) rund klocka 1700.
Det var riktig en hel dag ( hobby ) arbete.
Nu är jag jädra trött i benen och tänker att ta
en whiskey, öl eller grogg,.....skål...

Att vara, är att vara,.....ljuspunkter

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                            X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar